Skip to content

Yumuşak Canavarlar, Çok Yumuşak

Kasım 16, 2012

Aylar sonra yeniden merhaba. Dudumaya bu kadar zamandır tatil yaptı zannediyorsanız yanılıyorsunuz. Tatil değil yemek yaptım. Hem de Bodrum’un en iyi mutfaklarından birinde: Limon Gümüşlük‘te :) Yaz sezonunun bitmesiyle beraber ‘kahvaltı ve soğuk mezeler mutfağı’ndaki görevim de sona erdi. Eh itiraf ediyorum biraz tatil de yaptım sonrasında. 7. J-Fest‘e gittim. Orada da boş durmayıp sandviç büfesinde gönüllü çalıştım. :P Gittim Konya’da kuzenimi evlendirdim. İstanbul’da müthiş güzel havalarlı bir hafta geçirdim, Büyükada’dan günbatımı izledim…

E Kasım ayı girince sonunda Dudumayalar arasında en çok ‘cazavarı’ ve ‘kedi kanka’yı özlediğimi farkettim. Yeni cazavarım için yımışacık bir kumaş seçtim. Artık onlara ‘Canavay’ diyesim geliyor. Al sana oynar gözlü canavay.

No comments yet

Bir Cevap Yazın

