Skip to content

Yavru Köpekler ve Öğrettikleri Şeyler

Şubat 17, 2012

Zeyno yeni yılın ilk günlerinde çıkageldi. Çok küçük ve çok savunmasız olduğu için iyi yürekli bir hayvansever onu evlat edinene kadar kol kanat germeye karar verdim. Bu arada bir yavru köpeğe ilk öğretilen şeylerden biri olan tuvalet eğitimine de başladım. Artık öğrendi Zeyno, ne zaman ve nereye o işin yapılacağını…

Ben ona insanlarla birlikte yaşamayı öğretirken Zeyno da bana birşeyler öğretiyor. Örneğin en son, ısırılıp koparılmış mouse kablosu tamir edebilme yeteneğine sahip olduğumu öğretti. Mouse sanki başına hiçbirşey gelmemiş gibi uslu uslu çalışıyor :)

Zeyno’ya kadir kıymet bilir bir aile arıyorum. Siz de gizli yeteneklerinizi keşfetmek ve Zeyno’dan bir şeyler öğrenmek isterseniz bana haber ediverin. Kendinize ve dünyaya dair yepyeni keşiflerle dolu günler dilerim.

No comments yet

Bir Cevap Yazın

