Skip to content

Acil Durum Zırıldağı

Eylül 8, 2011

Bir arkadaşımın doğumgünü için hediye yapmak istedim. Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken… Arkadaşım çok popüler bir kafenin yöneticisi. Yaz aylarında, özellikle şu son bayram tatili döneminde işleri o kadar yoğundu ki, hem çok yoruldu, hem de sinirleri yıprandı. Belki de bana öyle geliyor. Herneyse arkadaşımı acil durumlarda stresten sinirden kurtaracak bir oyuncak yapmaya karar verdim. Nasıl ki kriz anlarında astım hastaları ‘inhaler’a, şeker hastaları insüline uzanır, sinir stres durumlarında arkadaşımın eli, gömleğinin cebindeki bu acil durum zırıldağına uzanacaktı. Bir adet yaptım ve hediye ettim kendisine. Sonra, peki ya diğer insanlar? diye düşündüm. Onlar ne yapacaklardı acil durumlarda? Bu buluşumu insanlığın hizmetine sunmaya karar verdim. Şöyle ki:

Öncelikle Işın Demiryontan arkadaşımdan rica ettim, bana elementlerden bir element tahta lazım abi dedim. Tahta keser misin bana yuvarlak yuvarlak, iki de delik deliver ortasına? O.K. dedi, yaptı sağolsun. Aldım düğmelerimi eve geldim, bir güzel zımpara çektim.

Sonracığıma bunları susam yağı ile hafiften yağlayıp durabilitelerini artırdım. Çok durabil oldular, yağmura, güneşe, neme ve nemsizliğe karşı.

Her acil durum zırıldağının bir de acil durum kesesi olmaklığı icabeder diyerekten, evrensel emercansi sembollü keseler diktim.

Acil durum zırıldağı… Vatana millete hayırlı uğurlu olsun. Gerze’de termik santral inşaatını durdurmak için direnen insanlara da bir mesajım var; dayanın acil durum sapanları geliyor.

Bu küçümen arkadaşım ne de güzel anlatmış. Aferin yavrum. Hah öyle.

No comments yet

Bir Cevap Yazın

