Skip to content

Korsan Göz Bandı

Mayıs 16, 2011

İrlandalı müzisyen arkadaşımız Hugh grubuyla birlikte sergiledikleri sahne performansında kullanmak için bir göz bandı istedi benden. Geldi ertesi gün, kafasını gözünü ölçtük mezurayla. Önerdiğim kumaşlardan mat siyah olanını seçti. Ben de işe koyuldum. Kalıp hazırladım, kumaşlarımı biçtim.

İlkörnekte kullandığım lastik beyaz olduğu için siyah bir kılıf hazırlamak durumunda kaldım. İşin uzamasına ve zorlaşmasına sebep oldu bu. Takıldığında alt tarafı havaya kalkıyordu hem. Pens yapmak sonradan aklıma geldi.

Sonra gidip Gümüşlük’teki Yok Yok Tuhafiye’den yaklaşık 1cm genişliğinde siyah lastik aldım, deeermişim. Alamadım, çünkü aradığım kalınlıkta olanı yoktu. Sağolsun annem bir gidişinde Turgutprens’teki tuhafiyecide buldu, getirdi siyah lastiğimi. Siyah lastikli ve  takıldığında alt tarafının havaya kalkmaması için üst-ortasına pens yapılmış versiyonu diktim. Beğendim.

Umarım Hugh da beğenir.

No comments yet

Bir Cevap Yazın

