Skip to content

Magnet İşine Kalpli Giriş

Şubat 14, 2011

Taa 2010’un son günlerinde magnet yapmayı koymuştum kafama. Tüpçü ve sucuların magnetleri üzerindeki etiketleri ılık suda söküp, kendi aplike kumaş işlerimi yapıştırarak denemeler yapmıştım. O sıralar bir dizi mini kalpler serisi çalıştım. Bir süre önce sipariş ettiğim magnet plakalar geldi ve bu kalpleri magnetlere yapıştırdım. İlerleyen günlerde çiçek, böcek, tavuk ve balık gibi figürlerle devam edeceğim magnet işine girmiş bulunuyorum.

Hacı Valentin gününüz kutlu olsun !

No comments yet

Bir Cevap Yazın

