Skip to content

Evyapımı İşlik

Ocak 17, 2011

Sonunda annemin salonunu işgal etmekten vazgeçip kendi evimde çalışmaya karar verdim. Evim küçük ve zaten tıklım tıkış olduğu için ilk evvela biraz alan açmam gerekiyordu Dudumaya işliği için. Yatak odasındaki bir duvarı gözüme kestirip o alanda varolan bütün dolap, kutu ve bilimum ıvır zıvırı başka şekilde istif ederek yaklaşık 2 metrekare boş alan yarattım.

Ağaç ürünleri satan bir toptancıdan MDF denilen bir malzeme seçtim. Plaka halinde satıldığı için, parçaları 1 plakaya sığacak şekilde işlik tasarımımı oluşturdum.

Çılgın yağmurlu bir günden sonra gidip plakamı aldım, kestirdim, bagaj kapağı ve dörtlü sinyallerim açık bir şekilde eve getirdim.

Sevgili Ayşin’in kasaba bıraktığı matkabı ve mohawk arkadaşım Serhat’ı alarak parçaları birleştirme işiyle devam ettim. Parçalar tahminimden (ümit ettiğimden) biraz farklı birleşti. Marangozlukla ilgili çok önemli şeyler öğrendim, yine deneye yanıla.

Vatana millete hayırlı uğurlu olması dileğiyle…

Sonuç : Belim tutuldu. Ama akıl tutulmasından iyidir değil mi?

 

6 Yorum leave one →
  1. can permalink
    Ocak 17, 2011 22:18

    her tutulma akil tutulmasindan iyidir, hayirli olsun, kolay gelsin:)

    • Ocak 18, 2011 19:43

      teşekkür ederim can. :) tebdil-i mekanda ferahlık vardır derler. efendime söyleyeyim, nerede hareket, orada bereket derler. değil mi ya?

  2. Seray permalink
    Mart 2, 2011 07:27

    Yeni tezgahında hayırlı işler canım =)
    Bereketi bol olsun!

  3. aysin karul permalink
    Nisan 4, 2011 15:40

    tebrik ederim.

Bir Cevap Yazın

