Skip to content

Tütün Kesesi ve Pissa Koyu

Ekim 28, 2010

Dikkat ! 18 yaşından küçükseniz lütfen bu sayfadan hemen uzaklaşın !

Son günlerde aklım fikrim sigara paketi kılıfları, tütün keseleri, bilimum tiryaki aksesuarlarında. Pek çok sigara bağımlısının, ekonomik ve politik tercihler nedeniyle sigara yerine tütün bağımlısı olmaya karar verdiği şu günlerde… Her şeyden önce, sigara içen ve bırakmak isteyenler için yol gösterebilecek bir site önermek istiyorum: Yedikule

Yaptığım ilk kese biraz fazla sevimli oldu. Bu ürünü tütün kesesi diye değil, kalemlik, aşk mektupluk, makyajlık, vesairelik olarak lanse edeceğim.

Sonra başka bir patikadan gitmeye meylettim. Cırt cırtla değil düğmeyle kapansın, üçe katlanır değil ikiye katlanır olsun patikasında ilerlerken; Dudumaya üretmeye başladığından beri atılmayan kırpık kumaşların önümde kıpır kıpır oynadıklarını gördüm ve dedim ki: İşte düğmeleriiiiimmmm!

Sonuç itibarıyle yakın gelecekte ‘tütün kesesi in colour’ şeklinde anılacak kesenin ön çalışmasını tamamladım. Köyün tuhafiyecisinden terazi lastik jimnastik alır almaz seri ya da paralel olarak üreteceğim bunlardan. Vatana millete, bütün tiryakilere hayırlı uğurlu olsun. Zıkkım içelim.

Bir de unutmadan geçen haftasonunu geçirdiğim dünya güzeli mekanın fotoğrafını paylaşmak istiyorum. Mevsim serinlemiş olduğu için denize girmeye cesaret edemedim. Umarım birgün yine gider o güzel sulara kendimi atabilirim. Kamp yaptığımız bu yerin adı Pissa Koyu, Bademli Köyü, Dikili…

Foto : Can Altuğ : http://fireofanor.deviantart.com

One Comment leave one →
  1. özge permalink
    Ekim 28, 2010 18:41

    yerim senii :D manyak insan

Bir Cevap Yazın

