Skip to content

Yaz Bütün Hızıyla Devam Ediyor…

Ağustos 6, 2010

Ben mi yavaşladım, dünya mı hızlandı? Bodrum’da yaz hızlı ve kalabalık. Mütemadi bir insan ve enerji hareketliliği var şu son haftalarda. Tam da aslında yaylalarda durulası, yayıkta ayran çalkalanası aylarda bir atıyor herkes kendini cazır cazır kumlara. Kim icat etmiş bu yaz tatili curcunasını merak ediyorum. Herkese Bodrum’da bahar, sonbahar ve kış öneriyorum. Allahaşkına birileri de yaylaya yerleşsin de yazları oraya gidelim. Gerçi biliyorum, bu havalarda kentte durmak, çalışmak da ayrı bir dirayet örneği. Gelin gelin, boşverin. Sıcak da olsa Bodrum’a… Belki ben atarım kendimi bir yaylaya, keçi yaylarım… Ha, o arada ne’ttin dersen, şunlar var:

Bi adet şapka prototipi, derinleşmesi ve daralması gerek… Bu güzel hanımefendi benim bitane kızkardeşim. Çok güzel taçlar ve yastıklar yapıyor. Şurada görebilirsiniz:  Nesli Sanat Evi

Bi miktar lavanta kesesi, 7 şer 7 şer, Gümüşlük Limon Cafe’de duruyorlar, efil efil…

love any how ! diyesim geldi, kusura kalmayın !

Facebook ya da Twitter’da Paylaş !
Add to FaceBookAdd to Twitter

No comments yet

Bir Cevap Yazın

