Skip to content

Lavanta Keseleri ya da Bidi’nin İkilemi

Temmuz 27, 2010

Benimle birlikte yeterince gezip tozduğunu düşündüğüm Dudumayaları biraz iş öğrensinler diye yaz boyunca Limon Cafe’ye çırak verdim. Limon Cafe günbatımları, leziz yemekleri ve ev yapımı likörleriyle ünlü, popüler bir mekan Gümüşlük’te… Dudumayaları orada görebilir, deneyebilir, alabilirsiniz.

Yaz tatili için bizi ziyarete gelen pek çok yakınımızı ve dostumuzu ağırladık bu aralar, annem de ben de. Sevgi ablalar, Fatoş teyzemler, Oluş biraderler ve Sarp’la keyifli günler geçirdik. 33. doğumgünümü kutladım pek çok güzel insanla birlikte. Sağolsunlar, varolsunlar.

Yaz, tatil mevsimi olduğu kadar düğün mevsimi de… 31 Temmuz 2010 Cumartesi gecesi sevgili arkadaşlarım İrem ve Ege’yi everiyoruz. Konuklara verilmek üzere 300 adet lavanta kesesi yapar mıyız dedik İrem’le, kolları sıvadık.

Önce bazı lavanta kesesi alternatifleri denedik. Zamanımız az olduğu için en pratik şekilde üretilebilecek olan keseyi seçtik.

Bidi de sıvadı kolları. Döner makas ve terzi makası arasında kısa süreli bir ikilem yaşadıktan sonra makasta karar kıldı. Ben döner makasla 600 kumaş parçası kestim, hazırladım.

O sırada, İrem lavanta keselerine iliştirilecek olan, günün anlam ve önemine dair etiketleri hazırladı.

Birkaç gün içinde 300 keseyi diktim, ipini sapını temizledim, çevirdim… Şu sıralarda İrem keselere lavanta doldurup, etiketlerini takıyor. Sonuçları ben de çok merak ediyorum. :)

Facebook ya da Twitter’da Paylaş !

Add to FaceBookAdd to Twitter

3 Yorum leave one →
  1. Ağustos 2, 2010 11:10

    elinize sağlık..

Trackbacks

  1. Sinek Sekiz’den Alternatif Düğün Önerileri « Sinek Sekiz

Bir Cevap Yazın

