Skip to content

Sandras Yolculuğumuz ve Ay Çantası in Colour

Temmuz 6, 2010

Evvelki perşembe günü, çadırım, uyku tulumum, Memo, Özlem, Paki ve Dudumayalar hep birlikte Sandras Dağı’na kamp yapmaya gittik. 4 gece, 4 gün 1750 metre yükseklikteki Gökçeova Gölü kıyısında kaldık. Geceleri hava sıcaklığı 5 dereceye kadar düşüyordu. Zaman zaman yağmur çiseliyordu.

Fotoğraf : Can Altuğ : http://fireofanor.deviantart.com

Bir ara gündüz vakti hava almaları için bütün Dudumayaları çıkardım, yaydım çadırın önüne. Dağ havasından onlar da nasiplensin istedim. Yetti mi dedim, Ohh dediler, kaldırdım tekrar çantalarına koydum hepsini.

Gökçeova gölünden inerken ekipte ufak bir değişiklik oldu. Geçen pazartesi, çadırım, uyku tulumum, Memo, Sarp, Aslı, Paki ve Dudumayalar hep birlikte Akyaka’ya gittik. Gölgeli, teraslı, ferahlı, üfül üfüllü güzel bir yer olan Esen Apart’ta kaldık.

Akyaka’dan Bodrum’a dönerken ekip yine değişti. Çadırım, uyku tulumum, Memo, Sarp, Özlem, Paki ve Dudumayalar… Sahil yolundan, önce döne döne, sonra tıngır mıngır, küçük köylerden geçerek bir de baktık ki Mazı’dayız. Mazı’da çok sevdiğimiz bir balık lokantasına gittik. Koya hakim kayalıkların üzerine kurulmuş Kale Restaurant… Kalamarları ve biraları lüpletip yola devam ettik.

Eve geldim, bir de dönüp ardıma baktım ki bir arpa boyu yol gitmemişim. Dudumayalara yeni katılan Ay Çantaları henüz size göstermemişim.

Facebook ya da Twitter’da Paylaş
Add to FaceBookAdd to Twitter

No comments yet

Bir Cevap Yazın

