Skip to content

Yaz Sofraları – 1 ve Bel Çantaları

Haziran 14, 2010

Hava sıcaklığı hafta ortası 35 dereceyi bulacakmış. Oturduğum yerde terliyorum. Kapılar, pencereler açık ama pek bir faydası yok. Çalışma masasını asmanın gölgesine mi taşısam? Bahçeye ektiğim tohumlar, fideler çiçek açmaya, meyve vermeye başladı. İlk ürünler nane, taze soğan ve salatalık… Erik ağaçlarının üzerinde kilolarca erik var hala. Ye, ye, bitiremiyoruz. Marmelat yapayım diyorum güzel bir tarif bulabilirsem. Üzümleri bekliyorum. Az kaldı… Domatesleri, mürdüm eriklerini, şeftalileri… Komşudan taze özgür tavuk yumurtası ve taze özgür inek sütü almaya başladım. İyi yaptım.

Paki sağolsun kahvaltı masasına bekçilik etti, ödülü haketti.

Geçtiğimiz hafta pek çalışamadım. 2 gün Machinarium adında bir bilgisayar oyunuyla geçirdim vaktimi. Çok sevdim. Zeka oyunları ve bulmacalarla dolu bir oyun… Yıllardır oynamamıştım bilgisayar oyunu. İyi geldi. Oyunda hiç diyalog yok… Hem karakterler arası iletişim hem de bütün bulmacalar görsel olarak tasarlanmış. İnternet üzerinden demo versiyonunu oynamak mümkün. Tıklarsan…

Birkaç tane de bel çantası yaptım. Bu modelin dikilmesi oldukça vakit alıyor. Son bir tane daha yapacağım. Yeşil… Sonra… Sonra plaj çantası olarak da kullanılabilecek, şöyle içine bir palet, bir havlu sığabilecek, genişçe bir çanta tasarlamak istiyorum.

 

 

 

Facebook’ta Paylaş ya da Twitter’da Öt !

Add to FaceBookAdd to Twitter

No comments yet

Bir Cevap Yazın

