Skip to content

Bel Çantası Prototipi ya da Pronto Tipler : 32 Tekmili Birden

Mayıs 25, 2010

Dün aklımdaki bel çantasının ölçülerini çıkarmış ve kalıplarımı hazırlamıştım. Kalıplar dediğim mulaj kağıdına aktardığım çeşitli dörtgenler oluyor. Bugünkü macerama ise büyük cep ya da orta cep olarak adlandırdığım dörtgenin parçalarını birleştirerek başladım. Bu kolaydı…

Gece vakti gelen ilhamla evde bir kağıt parçasına aldığım notu önüme koyarak işin alengirli kısmı üzerinde çalışmaya başladım. Evdeki hesap çarşıya uydu uymasına da benim Singer ‘Oynayamam, yerim dar’ dedi. Peki dedim, güzelim, bir hal çaresi bulacağız elbet… Küçük ceplerin bollama paylarını dikmiştim, söktüm. Bollama paylarını ana parçayla birlikte biçerek, daha sonraki ürünlerde Singer’in oynayabilmesi için yer açmış olacağız.

Bu dik-sök saatinden sonra bana birşeyler oldu. Ya da bel çantası prototipine birşeyler oldu. Bilmiyorum… Şu fotoğraflar durumu biraz açıklıyor sanırım:

Pronto tiplere veda edip yoluma gittim. Diğer cepleri ve bağlangaçları diktim. Ana gövdeyi hazırladım. Hepsini birleştirdim.

Bel Çantası Prototipi – 32 Tekmili Birden :

Aaaaah ! Hayat ne güzelllll ! Başladığın işi bitirince …

Facebook’ta Paylaş ya da Twitter’da Öt !
Add to FaceBookAdd to Twitter

No comments yet

Bir Cevap Yazın

