Skip to content

Cüzdanlar Geliyor

Mayıs 14, 2010

Dün bugün cüzdan no:1 prototipi üzerinde çalıştım. Ana malzemesi jüt olacak bu tasarımlarım için rengarenk jütler almıştım hatırlarsanız. Tasarladığım cüzdan ve çantalarda çıt çıt kullanmak istemiştim ama pratikte gördüm ki jüte çıt çıt basılmamalı. Çıtçıtlı ilk prototipe Mehmet (şapka mankenim) el koydu…

Bugün cüzdan no:1 prototipi üzerinde bazı değişikler yaptım. Bir önceki prototipten dersler alarak, ölçülerini değiştirdim biraz. Çıt çıt yerine cırt cırt kullandım.

Cüzdan NO:1 karşınızda!

Yine de yarın denemek istediğim bir iki farklı detay var.

Facebook’ta Paylaş ya da Twitter’da Öt !
Add to FaceBookAdd to Twitter

2 Yorum leave one →
  1. Ağustos 30, 2010 12:46

    Cüzdanlara bayıldım. Kahvaltı tabağına da :))

Bir Cevap Yazın

