Skip to content

Mini miniler günü

Mayıs 12, 2010

Geçtiğimiz Hıdırellez gecesi, bahçedeki gül ağacının altına, gerçekli-lenmesi için dileklerimin resmini ve uğurlu-lanması için bozuk paralar koydum idi.

Uğurlu hale gelen bozuk paraların cüzdandaki diğer bozukluklarla karışmaması için mini mini kılıflar hazırlanması adettendir.

Annem, zor olur yavrum minik minik, diye birşeyler derken balkon yönünden, parça kumaşlardan seçtiğim minileri dikiverdim.

Dünkü diğer mini projem ise Dudumaya için kumaş etiketler yapılmasıydı. Transfer kağıdı kullanarak yaptığım ilk deneme biraz ters oldu. Bu tersliği logomu bizatihi ters basarak aşabileceğimi dene-ve-yanılma yoluyla keşfettim.

Ham amerikan bezinden ve transfer baskı kağıdından minik minik dörtgenler kestim.


Dörtgenleri üstüste koyup her birini 10 kere aşağıdan yukarıya, 10 kere sağdan sola ütüledim ki yapışsınlar.

Ta ta ta taaaaam !

No comments yet

Bir Cevap Yazın

