Skip to content

Godot’yu Beklerken…

Nisan 27, 2010

Benim Godot, kuş gözü ve çıtçıt ikilisi… Kuş gözü hani şu kemerlerde kullanılan, deliklerin etrafındaki metal halkalar. Çıtçıtı eminim hepiniz biliyorsunuz. Bu çıtçıt başka çıtçıt yalnız… Dikilerek değil preslenerek ekleniyor kumaşa. Keza kuşgözü de… Evet bir de bunları kumaşa basabilmek için el tulumbası aldım. Tulumbayı getirttim bile. Kuşkuş ve çıt gözünü ise hala bekliyorum. Umarım yakında burada olacaklar. Olay şu: Bunlar 3000 lik paketlerde satılıyor ve benim için biraz fazla bu, hem rakamsal hem kavramsal olarak. İstanbul’da olsam, şöyle bir Mercan’a uzansam, çoktan alır gelirdim. De Bodrum’dayız işte… Bana makul miktarlarda, kargoyla gönderecek bir firma arıyorum. Sanki dünya kuruldu kurulalı bu kuşkuş ve çıt gözlerini bekliyormuşum gibi geliyor. Neyse… Godot’yu beklerken neler aldım başka? Aşağıda yepyeni, rengahenk jütlerim…

Yaz için pek çok jüt çanta ve organik üst baş dikmeyi planlıyorum. Organik kumaş almak için de ne taklalar attım size anlatamam. Kuşkuş ve çıtgözüyle aşağı yukarı aynı sebepten… Tek bir kalite ve renkte kumaştan en az 1000 metre almanız, daha doğrusu sipariş etmeniz gerekiyor. Çünkü bütün şirketler sipariş üzerine üretim yapıyorlar. Ben perakende miktarlarda satış yapan ya da perakende satış yapan bir şirkete rastlayamadım henüz. Sağolsun birkaç şirket kumaşlar hakkında fikir edinebilmem ve hangisinden 1000 metre istediğime karar verebilmem için bu örnekleri yolladılar. Elime geçen bu organik küçümenleri hatıra olarak saklayacak değilim. Onlardan biz kızlar için mini mini yazlık üstler yapmayı planlıyorum. Karşınızda:

No comments yet

Bir Cevap Yazın

