Skip to content

Evaze etekli, göğüs pensli, yakası kolları pervazlı elbise triatlonu…

Nisan 13, 2010
tags:

Triatlonun birinci etabında üst kısmın ve eteğin ayrı ayrı kalıplarını çıkarıp mulaj kağıdına aktardım. Kumaşlarımı seçtim. Aslında üst için esnek bir kumaş kullanmam gerekiyordu ancak fermuar dikerek bu dar modeli esnek olmayan bir kumaşla da yapabileceğimizi düşünerek yola devam ettim. Kumaşları kalıplarıma göre biçtim.

İkinci ve zorlu etapta elbisenin üst kısmının yaka ve kollarını pervazladım. İğnele teyelle dik, iğnele teyelle, dik…

Etek uçlarını kıvırıp bastırdım. İğnele dik, iğnele dik, iğnele dik…

Sonunda fermuarı dikip etek ve üztünü birleştirdim ve böyle bir elbise çıktı ortaya. Türkçe de yeni bir sözcük kazandı bu süreçte : teyelli iğne !

No comments yet

Bir Cevap Yazın

