Skip to content

Ham Keten Çuval Beziyle Maceram

Nisan 5, 2010

Bodrum Yarımadası sarı ve beyaz papatyalarla bezeli bir süredir. Bugün Paki’yle sabah yürüyüşümüzü yaparken daha nadir bulunan sarı-beyaz papatyalara rastladım. Gözümün önünde durabilsinler diye birkaç tanesini eve getirip vazoma koydum.

Biliyorsunuz, şu naylon torbalardan mümkün olduğunca az kullanmaya çalışıyoruz. Bunun için de bez alışveriş torbaları çok kullanışlı… Demem o ki ham keten çuval bezinden alışveriş torbası dikmek üzere çıktım yola…

Oops! Meğer annem ben yokken makinanın ayarlarını değiştirmiş. Başlamadan önce ayarları kontrol etmekte fayda varimiş.

Neyse, gerekli düzeltmeleri yapıp devam ettim. Bir de baktım ki torba için sap da yapmayı düşündüğüm amerikan bezinden hiç kalmamış elimde. Sadece üzerinde çeşitli denemeler yaptığım bu kesik, boncuklu, boyalı parça var. Hiçbirşey bana sormadan çöpe gidemeeez. Çoğunlukla da cevabım ‘Gidemezsiiin’ oluyor.

Şimdi elimde torba için saplarım ve başka projelerde kullanmak üzere boncuklarım var.

İkinci torba için başka bir fikrim var. Daha önce kardeşimin başka bir deneme için kestiği bu kanaviçe parçasını düzelttim ve aplike edeceğim. Bakalım…

Üçüncü bez torba tamamlanmak için yarını bekleyecek. Çünkü onun için düşündüğüm sürpriz yanımda değil.

No comments yet

Bir Cevap Yazın

